Apie prekyvietę

Visi gali pardavinėti

Vienijame Lietuvą skaitmeninėmis temomis užtikrindami aukščiausią kokybę bei geriausią investicijų grąžą. Tiek individualiems asmenims, tiek įmonėms. Visada.

Pardavėjai

Visi gali tapti pardavėjais - nemokamai atsidaryti savo socialinę parduotuvę ir pardavinėti įvairius produktus.

Pristatymas

Pardavėjai sukuria savo pristatymo ir grąžinimo taisykles, nustato pristatymo būdus ir kainas.

Išmokėjimai

Išmokėjimai pardavėjams vykdomi per tinklo banko sistemą ir yra užlaikomi siekiant užtikrinti sąžiningumą.

WEDIA PREKYVIETĖ

Produktų galimybės

  • Pardavėjai
  • Išsiunčiami
  • Skaitmeniniai
  • Priedai
  • Aukcionai
  • Prenumeratos
  • Rezervacijos

Nemokama socialinė parduotuvė

Norėdami tapti pardavėju, pirmiausia turėsite užsiregistruoti tinkle. Užpildžius registracijos anketą ir patvirtinus el. pašto adresą, bus sukurta Jūsų paskyra tinkle. Tada galėsite prisijungti ir nemokamai atsidaryti savo socialinę parduotuvę.
Registruoti tinklo nariai lengvai ras pardavėjo anketą prisijungę ir apsilankę savo profilio puslapyje arba viršutiniame meniu. Taip pat, pardavėjo anketa bus labai lengvai randama visame tinkle, tiems, kurie jos ieškos, nebus galimybės jos praleisti.
Visiems pardavimams prekyvietėje yra taikomas 5% komisinis mokestis, kuris bus automatiškai pritaikytas visiems pirkiniams.
Skirtingi mokėjimų operatoriai taiko skirtingus mokesčius. Mūsų prekyvietės pardavėjams mokėjimų surinkimo operatoriaus mokesčiai yra įtraukti į administravimo mokestį. Mūsų manymu taip yra patogiau ir sąžiningiau.
Siekiant užtikrinti prekyvietės saugumą ir kokybę bei pardavėjų sąžiningumą, pardavėjų pajamos už parduotas prekes bus rezervuojamos septynias (7) dienas pardavėjo Wedia banke. Po 7 dienų pinigai bus automatiškai pervesti į pardavėjo Wedia banką, iš kurio pardavėjas galės pinigus išsigryninti.
Norėdami tapti pardavėju, pirmiausia turėsite užsiregistruoti tinkle. Užpildžius registracijos anketą ir patvirtinus el. pašto adresą, bus sukurta Jūsų paskyra tinkle. Tada galėsite prisijungti ir nemokamai atsidaryti savo socialinę parduotuvę.
Registruoti tinklo nariai lengvai ras pardavėjo anketą prisijungę ir apsilankę savo profilio puslapyje arba viršutiniame meniu. Taip pat, pardavėjo anketa bus labai lengvai randama visame tinkle, tiems, kurie jos ieškos, nebus galimybės jos praleisti.
Visiems pardavimams prekyvietėje yra taikomas 5% komisinis mokestis, kuris bus automatiškai pritaikytas visiems pirkiniams.
Skirtingi mokėjimų operatoriai taiko skirtingus mokesčius. Mūsų prekyvietės pardavėjams mokėjimų surinkimo operatoriaus mokesčiai yra įtraukti į administravimo mokestį. Mūsų manymu taip yra patogiau ir sąžiningiau.
Siekiant užtikrinti prekyvietės saugumą ir kokybę bei pardavėjų sąžiningumą, pardavėjų pajamos už parduotas prekes bus rezervuojamos septynias (7) dienas pardavėjo Wedia banke. Po 7 dienų pinigai bus automatiškai pervesti į pardavėjo Wedia banką, iš kurio pardavėjas galės pinigus išsigryninti.

Apčiuopiami ir pristatomi produktai

Prekyvietėje galima pardavinėti ir įsigyti apčiuopiamus produktus, kurie bus išsiųsti ir pristatyti pirkėjo nurodytu adresu.
Apmokėdamas sąskaitą pirkėjas gali pasirinkti gauti prekes pardavėjų vykdomais pristatymo būdais, arba pasinaudoti mūsų kurjerių greitojo pristatymo paslauga.
Norėdamas įvykdyti užsakymą, pardavėjas turėtų prisijungti prie savo pardavėjo skydelio ir paspausti įvykdyti užsakymą. Tuomet bus išsirenkamas išsiuntimo ir pristatymo būdas, atitinkamai pagal pirkėjo pasirinkimą.
Prekyvietėje galima pardavinėti ir įsigyti apčiuopiamus produktus, kurie bus išsiųsti ir pristatyti pirkėjo nurodytu adresu.
Apmokėdamas sąskaitą pirkėjas gali pasirinkti gauti prekes pardavėjų vykdomais pristatymo būdais, arba pasinaudoti mūsų kurjerių greitojo pristatymo paslauga.
Norėdamas įvykdyti užsakymą, pardavėjas turėtų prisijungti prie savo pardavėjo skydelio ir paspausti įvykdyti užsakymą. Tuomet bus išsirenkamas išsiuntimo ir pristatymo būdas, atitinkamai pagal pirkėjo pasirinkimą.

Parsisiunčiami ir virtualūs produktai

Prekyvietėje galima įsigyti ir pardavinėti įvairius skaitmeninius ir virtualius produktus, kuriems pardavėjai gali išjungti išsiuntimą ir pristatymą. Tai gali būti nuotraukos, dokumentai, muzika, vaizdo įrašai ar kiti failai.
Norėdami pridėti parsisiuntimo galimybę produktui, kurį pirkėjas galės atsisiųsti įsigijęs, redaguodami produktą pažymėkite žymimąjį laukelį šalia „Parsičiunčiamas“.
Norėdami išjungti redaguojamo produkto išsiuntimą ir pristatymą, redaguodami produktą pažymėkite laukelį „Virtualus“.
Visi įkelti failai automatiškai nukopijuojami į saugiausią ir greičiausią pasaulyje failų saugyklą „Amazon S3 Simple Storage Service“. „Amazon S3“ yra neribota debesų kompiuterijos duomenų talpykla, skirtaa objektiniam failų saugojimui. Pardavėjams vietos limitų nėra, tačiau didžiausias vieno failo dydis yra 2 GB.
Prekyvietėje galima įsigyti ir pardavinėti įvairius skaitmeninius ir virtualius produktus, kuriems pardavėjai gali išjungti išsiuntimą ir pristatymą. Tai gali būti nuotraukos, dokumentai, muzika, vaizdo įrašai ar kiti failai.
Norėdami pridėti parsisiuntimo galimybę produktui, kurį pirkėjas galės atsisiųsti įsigijęs, redaguodami produktą pažymėkite žymimąjį laukelį šalia „Parsičiunčiamas“.
Norėdami išjungti redaguojamo produkto išsiuntimą ir pristatymą, redaguodami produktą pažymėkite laukelį „Virtualus“.
Visi įkelti failai automatiškai nukopijuojami į saugiausią ir greičiausią pasaulyje failų saugyklą „Amazon S3 Simple Storage Service“. „Amazon S3“ yra neribota debesų kompiuterijos duomenų talpykla, skirtaa objektiniam failų saugojimui. Pardavėjams vietos limitų nėra, tačiau didžiausias vieno failo dydis yra 2 GB.

Pardavėjams be ribų

  • Ar kada nors pirkote mėsainį su papildomomis bulvytėmis? Jūsų papildomos bulvytės buvo to mėsainio papildinys. Galbūt sumokėjote papildomus 3€ už tas papildomas bulvytes. Produktų priedai veikia būtent taip, kad būtų papildomai siūlomi tam tikrų produktų puslapiuose.
  • Tarkime, kad Jūs parduodate buitinę techniką, tokią kaip šaldytuvas, televizorius, mikrobangų krosnelė ir kt. Žmonėms gali prireikti papildomo laidų rinkinio nusipirkus šaldytuvą, papildomo nuotolinio valdymo pultelio savo televizoriui arba tiesiog baterijų.
Pastaba: jei pardavėjas sukuria priedą, tas priedas bus taikomas tik to pardavėjo parduotuvei. Pardavėjai gali naudoti tik savo sukurtus priedus, jie negali matyti kitų pardavėjų priedų.
  • Pavadinimas: įrašykite savo papildinių pavadinimą, kad galėtumėte atskirti juos nuo kitų papildinių. Tai niekur nebus matoma, tai tik Jums, kad atpažintumėte savo sukurtus papildinius.
  • Prioritetas: jeigu turite sukūrę kelis priedus, šis skaičius nustatys, kokia tvarka bus rodomi priedai produktų puslapiuose. Tačiau atskiriems priedams šis skaičius bus 10.
  • Produktų kategorijos: pridėkite produktų kategorijas, kurioms norite, kad šis priedas būtų taikomas.
  • Keli pasirinkimai – rodomas pasirinkimų sąrašas, kuriuos pirkėjas gali pasirinkti produkto puslapyje. Atvaizduoti galima kaip išskleidžiamuosius meniu, vaizdus ar mygtukus.
  • Pardavėjo nustatyta kaina – parodo laukelį, kuriame pardavėjas gali įvesti skaitinę vertę, kuri pridedama prie produkto kainos pirkėjui pasirinkus tam tikrą papildinį.
  • Kiekis – parodo laukelį, kuriame pardavėjai gali įvesti kiekio skaičių.
  • Pažymimi laukeliai – rodo pažymimus laukelius, kuriuos pirkėjas gali pažymėti/nepažymėti.
  • Trumpas tekstas – yra penki paruošti tipai. Tai rodo teksto lauką, kuriame vartotojai gali įvesti bet kokį tekstą, tik raides, tik skaičius; abu; arba tik elektroninio pašto adresą.
  • Ilgas tekstas – rodo teksto laukelį, kuriame pirkėjai gali įrašyti kelias teksto eilutes (galima simbolių apribojimas).
  • Failo įkėlimas – leidžia pirkėjams įkelti failą.
  • Antraštė – pridėkite antraštę tarp priedų, kad sugrupuotumėte juos į sekcijas.
  • Išskleidžiamieji meniu: priedų tipų sąrašą galima rodyti kaip išskleidžiamuosius meniu.
  • Apvalūs mygtukai: galite rodyti priedų tipų sąrašą su apvaliais mygtukais.
  • Vaizdai: priedų tipų sąrašą galima rodyti kaip vaizdus/paveikslėlius.
  • Pavadinimas: suformatuokite pavadinimą kaip etiketę ar antraštę arba paslėpkite jį.
  • Pridėti aprašymą: po priedo antrašte pateikiama daugiau informacijos apie priedą.
  • Privalomas laukas: neleidžia produkto pridėti į krepšelį, jei priedas nepasirinktas.
  • Pasirinkimai: pridėkite kiekvieno pasirinkimo etiketę ir kainą, jei reikia. Apskaičiuokite kainą kaip standartinę, pagal kiekį arba pagal procentą. Norėdami pašalinti pasirinkimų eilutę, spustelėkite mygtuką „X“.
Pastaba: Kiekvienam priedų pasirininkmui reikia pridėti etiketę, kad informacija taisyklingai būtų rodoma peržiūrint užsakymą ir išsiunčiama klientui patvirtinimo el. laiške.
  1. Eikite į pardavėjo skydelį ir paspauskite “Nustatymai”.
  2. Dabar paspauskite “Priedai”.
  3. Tada paspauskite “Sukurti naują priedą”.
  4. Čia galėsite turėsite visas galimybes sukurti priedus, kurios aptartos aukščiau.
  5. Galiausiai spustelėkite “Paskelbti”, kad baigtumėte ir išsaugotumėte sukurtą priedą.
Šiuo būdu sukursite priedus, kurie bus pritaikomi visiems Jūsų parduotuvės produktams.
  • Iki šiol aukščiau pateikti paaiškinimai buvo skirti priedams, kurie gali būti pritaikyti visiems pardavėjo produktams. Tai reiškia, kad priedas būtų taikomas visiems produktams. Tačiau galima sukurti priedus ir inividualiems produktams.
  • Norėdami tai padaryti, tiesiog eikite į produkto puslapį ir redaguokite produktą. Tada slinkite žemyn, kur rasite „Priedų“ pasirinkimus. Redaguokite šias parinktis, kad sukurtumėte atskirą individualaus produkto priedą.
Šiuo būdu sukursite priedus, kurie bus pritaikyti tik tam produktui, kurį redagavote.
  • Ar kada nors pirkote mėsainį su papildomomis bulvytėmis? Jūsų papildomos bulvytės buvo to mėsainio papildinys. Galbūt sumokėjote papildomus 3€ už tas papildomas bulvytes. Produktų priedai veikia būtent taip, kad būtų papildomai siūlomi tam tikrų produktų puslapiuose.
  • Tarkime, kad Jūs parduodate buitinę techniką, tokią kaip šaldytuvas, televizorius, mikrobangų krosnelė ir kt. Žmonėms gali prireikti papildomo laidų rinkinio nusipirkus šaldytuvą, papildomo nuotolinio valdymo pultelio savo televizoriui arba tiesiog baterijų.
Pastaba: jei pardavėjas sukuria priedą, tas priedas bus taikomas tik to pardavėjo parduotuvei. Pardavėjai gali naudoti tik savo sukurtus priedus, jie negali matyti kitų pardavėjų priedų.
  • Pavadinimas: įrašykite savo papildinių pavadinimą, kad galėtumėte atskirti juos nuo kitų papildinių. Tai niekur nebus matoma, tai tik Jums, kad atpažintumėte savo sukurtus papildinius.
  • Prioritetas: jeigu turite sukūrę kelis priedus, šis skaičius nustatys, kokia tvarka bus rodomi priedai produktų puslapiuose. Tačiau atskiriems priedams šis skaičius bus 10.
  • Produktų kategorijos: pridėkite produktų kategorijas, kurioms norite, kad šis priedas būtų taikomas.
  • Keli pasirinkimai – rodomas pasirinkimų sąrašas, kuriuos pirkėjas gali pasirinkti produkto puslapyje. Atvaizduoti galima kaip išskleidžiamuosius meniu, vaizdus ar mygtukus.
  • Pardavėjo nustatyta kaina – parodo laukelį, kuriame pardavėjas gali įvesti skaitinę vertę, kuri pridedama prie produkto kainos pirkėjui pasirinkus tam tikrą papildinį.
  • Kiekis – parodo laukelį, kuriame pardavėjai gali įvesti kiekio skaičių.
  • Pažymimi laukeliai – rodo pažymimus laukelius, kuriuos pirkėjas gali pažymėti/nepažymėti.
  • Trumpas tekstas – yra penki paruošti tipai. Tai rodo teksto lauką, kuriame vartotojai gali įvesti bet kokį tekstą, tik raides, tik skaičius; abu; arba tik elektroninio pašto adresą.
  • Ilgas tekstas – rodo teksto laukelį, kuriame pirkėjai gali įrašyti kelias teksto eilutes (galima simbolių apribojimas).
  • Failo įkėlimas – leidžia pirkėjams įkelti failą.
  • Antraštė – pridėkite antraštę tarp priedų, kad sugrupuotumėte juos į sekcijas.
  • Išskleidžiamieji meniu: priedų tipų sąrašą galima rodyti kaip išskleidžiamuosius meniu.
  • Apvalūs mygtukai: galite rodyti priedų tipų sąrašą su apvaliais mygtukais.
  • Vaizdai: priedų tipų sąrašą galima rodyti kaip vaizdus/paveikslėlius.
  • Pavadinimas: suformatuokite pavadinimą kaip etiketę ar antraštę arba paslėpkite jį.
  • Pridėti aprašymą: po priedo antrašte pateikiama daugiau informacijos apie priedą.
  • Privalomas laukas: neleidžia produkto pridėti į krepšelį, jei priedas nepasirinktas.
  • Pasirinkimai: pridėkite kiekvieno pasirinkimo etiketę ir kainą, jei reikia. Apskaičiuokite kainą kaip standartinę, pagal kiekį arba pagal procentą. Norėdami pašalinti pasirinkimų eilutę, spustelėkite mygtuką „X“.
Pastaba: Kiekvienam priedų pasirininkmui reikia pridėti etiketę, kad informacija taisyklingai būtų rodoma peržiūrint užsakymą ir išsiunčiama klientui patvirtinimo el. laiške.
  1. Eikite į pardavėjo skydelį ir paspauskite “Nustatymai”.
  2. Dabar paspauskite “Priedai”.
  3. Tada paspauskite “Sukurti naują priedą”.
  4. Čia galėsite turėsite visas galimybes sukurti priedus, kurios aptartos aukščiau.
  5. Galiausiai spustelėkite “Paskelbti”, kad baigtumėte ir išsaugotumėte sukurtą priedą.
Šiuo būdu sukursite priedus, kurie bus pritaikomi visiems Jūsų parduotuvės produktams.
  • Iki šiol aukščiau pateikti paaiškinimai buvo skirti priedams, kurie gali būti pritaikyti visiems pardavėjo produktams. Tai reiškia, kad priedas būtų taikomas visiems produktams. Tačiau galima sukurti priedus ir inividualiems produktams.
  • Norėdami tai padaryti, tiesiog eikite į produkto puslapį ir redaguokite produktą. Tada slinkite žemyn, kur rasite „Priedų“ pasirinkimus. Redaguokite šias parinktis, kad sukurtumėte atskirą individualaus produkto priedą.
Šiuo būdu sukursite priedus, kurie bus pritaikyti tik tam produktui, kurį redagavote.

Saugumas ir automatizacija

Visi SPECIALDAY pardavėjai gali kurti savo aukcionus. Saugumo ir sąžiningumo filtras – aukcionų bilietas, kurį privalo įsigyti visi norintys dalyvauti aukcionuose (kaina 3€).
Tai visiems gerai žinomi aukcionai internete – aukciono dalyviai siūlo savo sumas ir rungiasi tarpusavyje iki nustatyto laiko, arba gali “Pirkti dabar” už pardavėjo nurodytą sumą.
Tokio tipo aukcionuose visi konkurso dalyviai tuo pačiu metu pateikia uždarus pasiūlymus, kad nė vienas dalyvis nežinotų kito dalyvio pasiūlymo. Didžiausią kainą pasiūlęs asmuo moka kainą, kurią jis pateikė. Jei aukcionui pateikiami du tos pačios vertės pasiūlymai, aukcioną laimi tas, kuris buvo pateiktas pirmiausia.
Tai patogiausias būdas dalyvauti aukcione. Tiesiog įrašykite didžiausią sumą, kurią galėtumėte sumokėti už produktą, ir siūlytojas-padėjėjas automatiškai padidins Jūsų siūlymą, kai to reikės. Padėjėjas tap pat praneš Jums el. paštu, kai kažkas pasiūlys daugiau už Jūsų siūlymą.
Tai yra mažiausia kaina, už kurią norėtumėte parduoti produktą. Jeigu nenorite parduoti produkto pigiau už tam tikrą sumą, galite nustatyti rezervuotą kainą. Rezervuota kaina nebus rodoma dalyviams, bet jie matys, kad Jūsų aukcionas turi nustatytą rezervuotą kainą, ir ar ji buvo pasiekta. Jeigu dalyviai nepasiekia rezervuotos kainos, aukciono produkto parduoti neprivalote.
Visi SPECIALDAY pardavėjai gali kurti savo aukcionus. Saugumo ir sąžiningumo filtras – aukcionų bilietas, kurį privalo įsigyti visi norintys dalyvauti aukcionuose (kaina 3€).
Tai visiems gerai žinomi aukcionai internete – aukciono dalyviai siūlo savo sumas ir rungiasi tarpusavyje iki nustatyto laiko, arba gali “Pirkti dabar” už pardavėjo nurodytą sumą.
Tokio tipo aukcionuose visi konkurso dalyviai tuo pačiu metu pateikia uždarus pasiūlymus, kad nė vienas dalyvis nežinotų kito dalyvio pasiūlymo. Didžiausią kainą pasiūlęs asmuo moka kainą, kurią jis pateikė. Jei aukcionui pateikiami du tos pačios vertės pasiūlymai, aukcioną laimi tas, kuris buvo pateiktas pirmiausia.
Tai patogiausias būdas dalyvauti aukcione. Tiesiog įrašykite didžiausią sumą, kurią galėtumėte sumokėti už produktą, ir siūlytojas-padėjėjas automatiškai padidins Jūsų siūlymą, kai to reikės. Padėjėjas tap pat praneš Jums el. paštu, kai kažkas pasiūlys daugiau už Jūsų siūlymą.
Tai yra mažiausia kaina, už kurią norėtumėte parduoti produktą. Jeigu nenorite parduoti produkto pigiau už tam tikrą sumą, galite nustatyti rezervuotą kainą. Rezervuota kaina nebus rodoma dalyviams, bet jie matys, kad Jūsų aukcionas turi nustatytą rezervuotą kainą, ir ar ji buvo pasiekta. Jeigu dalyviai nepasiekia rezervuotos kainos, aukciono produkto parduoti neprivalote.

Pasikartojantys pirkimai

Pardavėjai gali kurti prenumeratorimis paremtus produktus ir paslaugas visiems produktų tipams – tiek skaitmeniniams, tiek įprastiems. Tokiu būdu pardavėjai gali parduoti visų savo produktų prenumeratas, taip automatizuodami pasikartojančius pardavimo procesus.
Norėdami nustatyti paprastą prenumeratą, kurdami/redaguodami produktą išskleidžiamajame laukelyje pasirinkite produkto tipą „Paprasta prenumerata“. Dabar matysite visus prenumeratos nustatymo pasirinkimus.
  • Prenumeratos kaina: Prenumeratos suteikia jums daug lankstumo planuojant prenumeratų atsinaujinimus.
  • Galite nustatyti prenumeratų pratęsimo mokėjimus pagal šiuos laikotarpius: diena, savaitė, mėnuo ir metai.
  • Jei norite prenumeratą nustatyti kas dvi savaites, nustatykite kainą kas antrą savaitę. Jei norite nustatyti kas ketvirtį metų, nustatykite kainą kas 3 mėnesius.
  • Prenumeratos galiojimo laikas: galite nustatyti prenumeratos plano galiojimo pabaigos datą.
  • Prenumeratų produktai, kurie nustatyti, kad niekada nesibaigtų, gali būti atnaujinami neribotą laiką, jei atnaujinimo mokėjimai bus sėkmingi.
  • Pvz. jeigu metinė laikraščio prenumerata apmokamą kas mėnesį, mokant 4€ per mėnesį, prenumeratos trukmė būtų 10 mėnesių, o atsiskaitymo laikotarpis būtų vienas mėnuo. Prenumeratos produkto informacijoje būtų rašoma, kad prenumeratos kaina – 4€ kiekvieną mėnesį, o galiojimas baigsis po 10 mėnesių.
  • Registracijos mokestis: Šis vienkartinis registracijos mokestis yra papildomas bet kokiai pirmai pasikartojančiai sumai, kurią nustatėte prenumeratos produktui. Pvz. jei sukursite prenumeratos produktą už 70€ per mėnesį su 100€ registracijos mokesčiu, pradinė prenumeratos suma atsiskaitymo metu bus 170€.
  • Kai prenumerata turi registracijos mokestį ir nemokamą bandomąją versiją, prenumeratos laikotarpio pradžioje imamas tik registracijos mokestis. Jei prenumeratos produktui nėra nustatytas nemokamas bandomasis laikotarpis su registracijos mokesčiu, pritaikoma kaina bus – registracijos mokestis ir pasikartojanti pirmojo mokestinio laikotarpio bendra suma.
  • Nemokama bandomoji versija: šis laikotarpis pridedamas prie prenumeratos trukmės. Pvz., Jei sukursite 5€ per mėnesį prenumeratą 6 mėnesiams su 1 mėnesio nemokamu bandomuoju laikotarpiu, prenumerata baigs galioti po 7 mėnesių.
Toliau skaitykite apie prenumeratas su variantais.
Prenumerata su variantais yra kaip produktas su variantais. Nepaisant to, turite sukurti variantus, kad galėtumėte pardavinėti šią prenumeratą.
  1. Išskleidžiamajame meniu pasirinkite „Prenumerata su variantais“ produkto tipą.
  2. Dabar turite pridėti atributus. Spustelėkite mygtuką „Pridėti atributą“.
  3. Nustatykite atributo pavadinimą, pridėkite pavadinimus išskirdami juos simboliu „|“. Paspauskite mygtuką išsaugoti atributą. Nepamirškite aktyvuoti pasirinkimo „Naudojama variantams“.
  4. Skirtinguose produkto atributuose kiekvienas variantas gali turėti šiuos unikalius nustatymus: registracijos mokestis, bandomasis laikotarpis, prenumeravimo kaina, atsiskaitymo laikotarpis, prenumeratos galiojimas.
  5. Paspauskite „Išsaugoti variantus“, kad baigtumėte. Dabar galite peržiūrėti savo prenumeratos produktą su variantais.
Norėdami pamatyti, kurios prenumeratos buvo įsigytos, paspauskite “Prenumeratos” savo pardavėjo skydelyje.
  • Norėdami valdyti kuponus, pardavėjo skydelyje paspauskite „Kuponai“.
  • Pritaikius kuponą prenumeratos produktui, jis sumažina registracijos mokestį ir pasikartojančią prenumeratos sumą, tačiau tik pirmajam mokėjimui. Pavyzdžiui, 25€ per mėnesį prenumeratos produktas su 50€ registracijos mokesčiu paprastai iš anksto kainuotų 75€, tada 25€ per mėnesį. Jei įsigijus prenumeruojamą produktą buvo pritaikytas 10€ vertės kuponas, pirkėjas moka tik 65 € iš anksto, tada 25€ per mėnesį.
  • Kupono pavadinimui pasirinkdami pasikartojančią produkto nuolaidą ir pasikartojančio produkto % nuolaidą kaip savo nuolaidos tipą, pamatysite dar vieną lauką „Aktyvus x mokėjimams“.
  • Užpildykite šį lauką numeriu, kad kuponas būtų taikomas tik tam mokėjimų skaičiui, įskaitant pradinį mokėjimą. Kai kuponas pasieks nustatytą ribotą mokėjimų skaičių, jis bus automatiškai pašalintas iš prenumeratos.
Tokiu būdų sukursite kuponus savo prenumeratoms.
Pardavėjai gali kurti prenumeratorimis paremtus produktus ir paslaugas visiems produktų tipams – tiek skaitmeniniams, tiek įprastiems. Tokiu būdu pardavėjai gali parduoti visų savo produktų prenumeratas, taip automatizuodami pasikartojančius pardavimo procesus.
Norėdami nustatyti paprastą prenumeratą, kurdami/redaguodami produktą išskleidžiamajame laukelyje pasirinkite produkto tipą „Paprasta prenumerata“. Dabar matysite visus prenumeratos nustatymo pasirinkimus.
  • Prenumeratos kaina: Prenumeratos suteikia jums daug lankstumo planuojant prenumeratų atsinaujinimus.
  • Galite nustatyti prenumeratų pratęsimo mokėjimus pagal šiuos laikotarpius: diena, savaitė, mėnuo ir metai.
  • Jei norite prenumeratą nustatyti kas dvi savaites, nustatykite kainą kas antrą savaitę. Jei norite nustatyti kas ketvirtį metų, nustatykite kainą kas 3 mėnesius.
  • Prenumeratos galiojimo laikas: galite nustatyti prenumeratos plano galiojimo pabaigos datą.
  • Prenumeratų produktai, kurie nustatyti, kad niekada nesibaigtų, gali būti atnaujinami neribotą laiką, jei atnaujinimo mokėjimai bus sėkmingi.
  • Pvz. jeigu metinė laikraščio prenumerata apmokamą kas mėnesį, mokant 4€ per mėnesį, prenumeratos trukmė būtų 10 mėnesių, o atsiskaitymo laikotarpis būtų vienas mėnuo. Prenumeratos produkto informacijoje būtų rašoma, kad prenumeratos kaina – 4€ kiekvieną mėnesį, o galiojimas baigsis po 10 mėnesių.
  • Registracijos mokestis: Šis vienkartinis registracijos mokestis yra papildomas bet kokiai pirmai pasikartojančiai sumai, kurią nustatėte prenumeratos produktui. Pvz. jei sukursite prenumeratos produktą už 70€ per mėnesį su 100€ registracijos mokesčiu, pradinė prenumeratos suma atsiskaitymo metu bus 170€.
  • Kai prenumerata turi registracijos mokestį ir nemokamą bandomąją versiją, prenumeratos laikotarpio pradžioje imamas tik registracijos mokestis. Jei prenumeratos produktui nėra nustatytas nemokamas bandomasis laikotarpis su registracijos mokesčiu, pritaikoma kaina bus – registracijos mokestis ir pasikartojanti pirmojo mokestinio laikotarpio bendra suma.
  • Nemokama bandomoji versija: šis laikotarpis pridedamas prie prenumeratos trukmės. Pvz., Jei sukursite 5€ per mėnesį prenumeratą 6 mėnesiams su 1 mėnesio nemokamu bandomuoju laikotarpiu, prenumerata baigs galioti po 7 mėnesių.
Toliau skaitykite apie prenumeratas su variantais.
Prenumerata su variantais yra kaip produktas su variantais. Nepaisant to, turite sukurti variantus, kad galėtumėte pardavinėti šią prenumeratą.
  1. Išskleidžiamajame meniu pasirinkite „Prenumerata su variantais“ produkto tipą.
  2. Dabar turite pridėti atributus. Spustelėkite mygtuką „Pridėti atributą“.
  3. Nustatykite atributo pavadinimą, pridėkite pavadinimus išskirdami juos simboliu „|“. Paspauskite mygtuką išsaugoti atributą. Nepamirškite aktyvuoti pasirinkimo „Naudojama variantams“.
  4. Skirtinguose produkto atributuose kiekvienas variantas gali turėti šiuos unikalius nustatymus: registracijos mokestis, bandomasis laikotarpis, prenumeravimo kaina, atsiskaitymo laikotarpis, prenumeratos galiojimas.
  5. Paspauskite „Išsaugoti variantus“, kad baigtumėte. Dabar galite peržiūrėti savo prenumeratos produktą su variantais.
Norėdami pamatyti, kurios prenumeratos buvo įsigytos, paspauskite “Prenumeratos” savo pardavėjo skydelyje.
  • Norėdami valdyti kuponus, pardavėjo skydelyje paspauskite „Kuponai“.
  • Pritaikius kuponą prenumeratos produktui, jis sumažina registracijos mokestį ir pasikartojančią prenumeratos sumą, tačiau tik pirmajam mokėjimui. Pavyzdžiui, 25€ per mėnesį prenumeratos produktas su 50€ registracijos mokesčiu paprastai iš anksto kainuotų 75€, tada 25€ per mėnesį. Jei įsigijus prenumeruojamą produktą buvo pritaikytas 10€ vertės kuponas, pirkėjas moka tik 65 € iš anksto, tada 25€ per mėnesį.
  • Kupono pavadinimui pasirinkdami pasikartojančią produkto nuolaidą ir pasikartojančio produkto % nuolaidą kaip savo nuolaidos tipą, pamatysite dar vieną lauką „Aktyvus x mokėjimams“.
  • Užpildykite šį lauką numeriu, kad kuponas būtų taikomas tik tam mokėjimų skaičiui, įskaitant pradinį mokėjimą. Kai kuponas pasieks nustatytą ribotą mokėjimų skaičių, jis bus automatiškai pašalintas iš prenumeratos.
Tokiu būdų sukursite kuponus savo prenumeratoms.

Viskas, kas gali būti rezervuota

Ši prekyvietės funkcija leidžia pardavėjams pardavinėti rezervuojamus produktus, o pirkėjams – personalizuoti savo užsakymus. Kartais pirkėjai ieško tokių produktų kaip nuomojami kambariai, automobiliai, dviračiai, įrankiai, knygos, stovyklavimo reikmenys, vakarėlių reikmenys ir t.t… Tai yra puikus sprendimas tiems, kas nori pardavinėti bet kokius rezervuojamus ir/ar nuomojamus produktus.
Pardavėjai gali pridėti:
  • Kelis laiko blokus užsakomam produktui.
  • Žymas ir kategorijas, kaip ir paprastiems produktams.
  • Paruošimo laikotarpį tarp užsakymų.
  • Ribotą laikotarpį prieš užsakymo pradžią.
  • Asmenų skaičiaus ribas ir papildomas individualias paslaugas.
Paspauskite pridėti naują produktą. Atsidarys forma, panaši į naujo produkto formą. Kiekvieną skyrių suskirstysime, kad būtų lengviau suprasti. Ši informacija yra ganėtinai dinamiška, todėl skaitykite atidžiai norėdami viską suprasti. Rezervacijų produktai yra labai dinamiški ir personalizuojami produktas, jie priklauso nuo daugybės aplinkinių faktorių ir pasirinktų nustatymų.

Šis laukelis leidžia apibrėžti rezervacijos produkto trukmę. Kiekvieno produkto trukmę, kurį pirks Jūsų klientai. Pavyzdžiui, turite viešbutį ir nenorite išnuomoti geriausio kambario mažiau negu trims dienoms. Taigi jūs nurodėte tris dienas kaip šio bloko trukmę. Bet kai kuriate rezervuojamus produktus paprastiems kambariams, Jūs įrašote vieną dieną, kaip bloko trukmę.

Produkto puslapyje esančiame kalendoriuje rodomas rezervacijų prieinamumas tam produktui. Pasirinkus “Rodyti kalendorių spustelėjus”, kalendorius bus rodomas paspaudus mygtuką. Pasirinkus “Kalendorius visada matomas”, kalendorius produkto puslapyje bus rodomas visada.
Teisingai supratus, kas yra blokai, rezervacijų valdymas taps kur kas paprastesniu. Blokas yra mažiausias Jūsų rezervuojamo produkto kiekis, kurį Jūs turite ir leidžiate rezervuoti. Dauguma rezervuojamų produktų skiriasi nuo įprastai parduodamų produktų, kurie nepriklauso nuo laiko. Tačiau rezervuojami produktai priklauso nuo laiko, juos reikia prižiūrėti ar sutvarkyti po naudojimo, jie dažniausiai nėra pristatomi.
Šiame laukelyje galima nustatyti produkto rezervavimo galimybes keletą kartų prieinamame laikotarpyje. Pavyzdžiui, turint 2 „Liukso“ numerius ir norint juos nuomoti. Taigi, naudojant šį vieną rezervuojame produktą, galima valdyti abu „Liukso“ numerius.
Tai yra minimalus laiko tarpas, po kurio Jūsų klientas galės užsisakyti kitą Jūsų parduodamą rezervuojamą produktą. Pavyzdžiui, kitas Jūsų produktas yra prieinamas nuo šio mėnesio 17 dienos, tačiau norite, kad jį užsisakyti būtų galima ne mažiau kaip likus 2 dienoms iki rezervacijos pradžios dienos.
Tai yra maksimalus galimas produkto rezervavimo laiko tarpas nuo kitos galimos datos. Pavydžiui, jei kitas Jūsų produkto užsakymas yra šio mėnesio 17 diena, o maksimalus užsakymo langas yra 7 dienos, tada produkto puslapyje klientui bus parodyta galimybė užsisakyti tik iki 24 dienos.
Pavyzdžiui, Jums reikia šiek tiek laiko atnaujinti ir/ar paruošti produktą po buvusios rezervacijos. Jei per vieną dieną turite kelis rezervuotus blokus, tikriausiai Jums reikės šiek tiek laiko atlikti techninę priežiūrą. Tai yra laukimo laikotarpis. Tarkime, jei norite išvalyti savo prabangų liukso numerį ir pakeisti rankšluosčius prieš perduodami jį kitam klientui, galite nustatyti 30 valandų buferio laiką. Palikite laukimo laikotarpį “0”, jeigu laukimo laikotarpio nustatyti nenorite. Laukimo laikotarpis automatiškai keičiasi priklausomai nuo Jūsų bloko vieneto trukmės.
Kiekvienas laukelis pažymėtas (?), tai yra tekstiniai laukelių paaiškinimai. Patikslinkite savo rezervuojamo produkto pasiekiamumo intervalą pagal dienas, mėnesius ar minutes ir daugelį kitų būdų. Taip pat galite pridėti ir pertvarkyti prioritetus vilkdami pele. Šis skyrius yra ganėtinai aiškus ir lengvai suprantamas. Visada yra pagrindinė produkto kaina, blokų kainos yra pagrįstos rezervacijų kiekiu, o rodomą kainą iš pradžių galite rodyti kaip mažiausią kainą. Rodoma kaina yra rodoma pirkėjui produkto puslapyje. Palikite tuščią, kad ji būtų apskaičiuota automatiškai. Jei rezervacija turi dinamiškas kainas, prieš kainą bus rašoma “nuo:”. Jeigu nustatysite visas datas kaip “Neprieinamas pagal standartą”, tada Jūsų sukurti prieinamumo intervalų nustatymai taps aktyvūs.

Pažymėkite šį pasirinkimą, jei Jūsų produktas užsakomas pagal asmenų skaičių. Kaip matote, taip pat galite nustatyti vietų limitą ir kainą, priklausomai nuo asmenų skaičiaus.

Tai yra Jūsų nuosavybės. Jos yra reikalingos, kai norite pridėti papildomų prekių prie savo rezervuojamo produkto. Pavyzdžiui, pridėkite prie savo prabangaus liukso numerio, jei norite leisti pirkėjui naudotis ir namų kino sistema. Šias prekes galima nustatyti būti automatiškai priskirtomis arba leisti jas pasirinkti patiems klientams. Galite papildomai apmokestinti jas tiek vienkartiniu mokesčiu, tiek už jų naudojimo trukmę.
  1. Įrašykite prekės kainą
  2. Pasirinkite prekę iš savo sąrašo.
Šios prekės taip pat gali turėti savo diapazonus, priklausomai nuo įvairių atributų. Juos galite nustatyti kitame meniu.
Norėdami sukurti tokias prekes (nuosavybes), eikite savo į pardavėjo skydelį, pasirinkite “Rezervacijos” spauskite “Pridėti naują nuosavybę”. Tada spustelėkite “Pridėti naują nuosavybę”. Norėdami pakeisti nuosavybių ypatybes, spustelėkite “Redaguoti/pašalinti”.
Ši prekyvietės funkcija leidžia pardavėjams pardavinėti rezervuojamus produktus, o pirkėjams – personalizuoti savo užsakymus. Kartais pirkėjai ieško tokių produktų kaip nuomojami kambariai, automobiliai, dviračiai, įrankiai, knygos, stovyklavimo reikmenys, vakarėlių reikmenys ir t.t… Tai yra puikus sprendimas tiems, kas nori pardavinėti bet kokius rezervuojamus ir/ar nuomojamus produktus.
Pardavėjai gali pridėti:
  • Kelis laiko blokus užsakomam produktui.
  • Žymas ir kategorijas, kaip ir paprastiems produktams.
  • Paruošimo laikotarpį tarp užsakymų.
  • Ribotą laikotarpį prieš užsakymo pradžią.
  • Asmenų skaičiaus ribas ir papildomas individualias paslaugas.
Paspauskite pridėti naują produktą. Atsidarys forma, panaši į naujo produkto formą. Kiekvieną skyrių suskirstysime, kad būtų lengviau suprasti. Ši informacija yra ganėtinai dinamiška, todėl skaitykite atidžiai norėdami viską suprasti. Rezervacijų produktai yra labai dinamiški ir personalizuojami produktas, jie priklauso nuo daugybės aplinkinių faktorių ir pasirinktų nustatymų.

Šis laukelis leidžia apibrėžti rezervacijos produkto trukmę. Kiekvieno produkto trukmę, kurį pirks Jūsų klientai. Pavyzdžiui, turite viešbutį ir nenorite išnuomoti geriausio kambario mažiau negu trims dienoms. Taigi jūs nurodėte tris dienas kaip šio bloko trukmę. Bet kai kuriate rezervuojamus produktus paprastiems kambariams, Jūs įrašote vieną dieną, kaip bloko trukmę.

Produkto puslapyje esančiame kalendoriuje rodomas rezervacijų prieinamumas tam produktui. Pasirinkus “Rodyti kalendorių spustelėjus”, kalendorius bus rodomas paspaudus mygtuką. Pasirinkus “Kalendorius visada matomas”, kalendorius produkto puslapyje bus rodomas visada.
Teisingai supratus, kas yra blokai, rezervacijų valdymas taps kur kas paprastesniu. Blokas yra mažiausias Jūsų rezervuojamo produkto kiekis, kurį Jūs turite ir leidžiate rezervuoti. Dauguma rezervuojamų produktų skiriasi nuo įprastai parduodamų produktų, kurie nepriklauso nuo laiko. Tačiau rezervuojami produktai priklauso nuo laiko, juos reikia prižiūrėti ar sutvarkyti po naudojimo, jie dažniausiai nėra pristatomi.
Šiame laukelyje galima nustatyti produkto rezervavimo galimybes keletą kartų prieinamame laikotarpyje. Pavyzdžiui, turint 2 „Liukso“ numerius ir norint juos nuomoti. Taigi, naudojant šį vieną rezervuojame produktą, galima valdyti abu „Liukso“ numerius.
Tai yra minimalus laiko tarpas, po kurio Jūsų klientas galės užsisakyti kitą Jūsų parduodamą rezervuojamą produktą. Pavyzdžiui, kitas Jūsų produktas yra prieinamas nuo šio mėnesio 17 dienos, tačiau norite, kad jį užsisakyti būtų galima ne mažiau kaip likus 2 dienoms iki rezervacijos pradžios dienos.
Tai yra maksimalus galimas produkto rezervavimo laiko tarpas nuo kitos galimos datos. Pavydžiui, jei kitas Jūsų produkto užsakymas yra šio mėnesio 17 diena, o maksimalus užsakymo langas yra 7 dienos, tada produkto puslapyje klientui bus parodyta galimybė užsisakyti tik iki 24 dienos.
Pavyzdžiui, Jums reikia šiek tiek laiko atnaujinti ir/ar paruošti produktą po buvusios rezervacijos. Jei per vieną dieną turite kelis rezervuotus blokus, tikriausiai Jums reikės šiek tiek laiko atlikti techninę priežiūrą. Tai yra laukimo laikotarpis. Tarkime, jei norite išvalyti savo prabangų liukso numerį ir pakeisti rankšluosčius prieš perduodami jį kitam klientui, galite nustatyti 30 valandų buferio laiką. Palikite laukimo laikotarpį “0”, jeigu laukimo laikotarpio nustatyti nenorite. Laukimo laikotarpis automatiškai keičiasi priklausomai nuo Jūsų bloko vieneto trukmės.
Kiekvienas laukelis pažymėtas (?), tai yra tekstiniai laukelių paaiškinimai. Patikslinkite savo rezervuojamo produkto pasiekiamumo intervalą pagal dienas, mėnesius ar minutes ir daugelį kitų būdų. Taip pat galite pridėti ir pertvarkyti prioritetus vilkdami pele. Šis skyrius yra ganėtinai aiškus ir lengvai suprantamas. Visada yra pagrindinė produkto kaina, blokų kainos yra pagrįstos rezervacijų kiekiu, o rodomą kainą iš pradžių galite rodyti kaip mažiausią kainą. Rodoma kaina yra rodoma pirkėjui produkto puslapyje. Palikite tuščią, kad ji būtų apskaičiuota automatiškai. Jei rezervacija turi dinamiškas kainas, prieš kainą bus rašoma “nuo:”. Jeigu nustatysite visas datas kaip “Neprieinamas pagal standartą”, tada Jūsų sukurti prieinamumo intervalų nustatymai taps aktyvūs.

Pažymėkite šį pasirinkimą, jei Jūsų produktas užsakomas pagal asmenų skaičių. Kaip matote, taip pat galite nustatyti vietų limitą ir kainą, priklausomai nuo asmenų skaičiaus.

Tai yra Jūsų nuosavybės. Jos yra reikalingos, kai norite pridėti papildomų prekių prie savo rezervuojamo produkto. Pavyzdžiui, pridėkite prie savo prabangaus liukso numerio, jei norite leisti pirkėjui naudotis ir namų kino sistema. Šias prekes galima nustatyti būti automatiškai priskirtomis arba leisti jas pasirinkti patiems klientams. Galite papildomai apmokestinti jas tiek vienkartiniu mokesčiu, tiek už jų naudojimo trukmę.
  1. Įrašykite prekės kainą
  2. Pasirinkite prekę iš savo sąrašo.
Šios prekės taip pat gali turėti savo diapazonus, priklausomai nuo įvairių atributų. Juos galite nustatyti kitame meniu.
Norėdami sukurti tokias prekes (nuosavybes), eikite savo į pardavėjo skydelį, pasirinkite “Rezervacijos” spauskite “Pridėti naują nuosavybę”. Tada spustelėkite “Pridėti naują nuosavybę”. Norėdami pakeisti nuosavybių ypatybes, spustelėkite “Redaguoti/pašalinti”.
VISKAS, KAS NEPALIEČIAMA

Naujos kartos organizacija

AUTOMATIZUOTAS PATOGUMAS

Prekyvietės įrankiai

  • Mokėjimai
  • Pristatymas
  • Grąžinimai
  • Kuponai
  • Įrankiai

Pirkėjų mokėjimai ir išmokėjimai pardavėjams

Pirkėjai gali atsiskaityti už prekes ir paslaugas šiais mokėjimo būdais:
  • Paysera – visų Lietuvos bankų el. bankininkystės ir kiti mokėjimo būdai vykdomi per “Paysera”;
  • Stripe – visos mokėjimų kortelės: Visa, Mastercard, American Express, Discover;
  • Kriptovaliutos ir jų piniginės.
Kiekvienas pirkėjas ras savo mėgstamiausią mokėjimo būdą.
Siekiant išlaikyti kokybę ir užtikrinti pardavėjų sąžiningumą, pardavėjų išmokėjimai užlaikomi prekyvietėje (7) septynioms dienoms. Praėjus (7) septynioms dienoms po užsakymo įvykdymo, pardavėjai gali persivesti pajamas į savo Wedia banką ir ten išgryninti pinigus.

Pirkėjai gali atsiskaityti už prekes ir paslaugas šiais mokėjimo būdais:

  • Paysera – visų Lietuvos bankų el. bankininkystės ir kiti mokėjimo būdai vykdomi per “Paysera”;
  • Stripe – visos mokėjimų kortelės: Visa, Mastercard, American Express, Discover;
  • Kriptovaliutos ir jų piniginės.
Siekiant išlaikyti kokybę ir užtikrinti pardavėjų sąžiningumą, pardavėjų išmokėjimai užlaikomi prekyvietėje (7) septynioms dienoms. Praėjus (7) septynioms dienoms po užsakymo įvykdymo, pardavėjai gali persivesti pajamas į savo Wedia banką ir ten išgryninti pinigus.

Pardavėjai pristato savo prekes

Pardavėjai gali sukurti savo pristatymo taisykles ir sąlygas, nustatyti skirtingas kainas skirtingoms vietomėms. Visus pristatymo nustatymus rasite prisijungę į savo pardavėjo skydelį, paspaudę “Nustatymai” ir pasirinkę “Pristatymas”.
Pardavėjai gali pridėti savo pristatymo būdus ir pateikti visą informaciją apie kiekvieną pristatymo būdą. Taip pat, nustatyti skirtingus pristatymo būdus skirtingoms pristatymo vietomėms.
Savo pridėtiems pristatymo būdams, pardavėjai gali nurodyti kainas, atskirai kiekvienam pristatymo būdui. Apsipirkimo metu, pirkėjai matys visus kiekvieno pardavėjo pristatymo būdus su kainomis ir galės juos pasirinkti.
Pardavėjai gali nustatyti nemokamą pristatymą tiek visiems savo produktams, tiek individuliems produktams, juos redaguodami.
Pardavėjai gali nustatyti atsiėmimą vietoje tiek visiems savo produktams, tiek individuliems produktams, juos redaguodami.
Išsiuntę produktus, pardavėjai gali pridėti siuntos sekimo nuorodą su specialiu kodu, kad pirkėjas galėtų sekti siuntą.
Pardavėjai gali aktyvuoti arba deaktyvuoti Speewe greito pristatymo kurjerius savo produktams.
Pardavėjai gali pridėti savo kurjerius ir naudotis Speewe kurjerių sistema, tačiau pardavėjo pridėti kurjeriai galės pristatyti tik to pardavėjo produktus.
Pardavėjai gali sukurti savo pristatymo taisykles ir sąlygas, nustatyti skirtingas kainas skirtingoms vietomėms. Visus pristatymo nustatymus rasite prisijungę į savo pardavėjo skydelį, paspaudę “Nustatymai” ir pasirinkę “Pristatymas”.
Pardavėjai gali pridėti savo pristatymo būdus ir pateikti visą informaciją apie kiekvieną pristatymo būdą. Taip pat, nustatyti skirtingus pristatymo būdus skirtingoms pristatymo vietomėms.
Savo pridėtiems pristatymo būdams, pardavėjai gali nurodyti kainas, atskirai kiekvienam pristatymo būdui. Apsipirkimo metu, pirkėjai matys visus kiekvieno pardavėjo pristatymo būdus su kainomis ir galės juos pasirinkti.
Pardavėjai gali nustatyti nemokamą pristatymą tiek visiems savo produktams, tiek individuliems produktams, juos redaguodami.
Pardavėjai gali nustatyti atsiėmimą vietoje tiek visiems savo produktams, tiek individuliems produktams, juos redaguodami.
Išsiuntę produktus, pardavėjai gali pridėti siuntos sekimo nuorodą su specialiu kodu, kad pirkėjas galėtų sekti siuntą.
Pardavėjai gali aktyvuoti arba deaktyvuoti Speewe greito pristatymo kurjerius savo produktams.
Pardavėjai gali pridėti savo kurjerius ir naudotis Speewe kurjerių sistema, tačiau pardavėjo pridėti kurjeriai galės pristatyti tik to pardavėjo produktus.

Saugumas, sąžiningumas ir kokybė

Pardavėjai gali:
  • Pateikti savo grąžinimo ir garantijos taisykles, kurias matys pirkėjai;
  • Iš sąrašo pasirinkti, kokio tipo garantiją jie nori suteikti;
  • Pasirinkti savo produktų grąžinimo ir garantijos trukmę;
  • Pasirinkti iš galimų grąžinimų ir garantijų priežasčių klientams sąrašo;
  • Pateikti savo išsamią garantijos ir pinigų grąžinimo politiką klientams.
Pirkėjai gali:
  • Matyti grąžinimo ir garantijos informaciją kiekvieno produkto puslapyje;
  • Pasirinkti iš įvairių garantijos sąlygų tipų, kuriuos suteikia pardavėjas;
  • Pratęsti grąžinimo ir garantijos trukmę, įsigydami papildomą garantiją;
  • Prašyti grąžinti ar suteikti garantiją, pagal tipą, su kuriuo pirkėjas įsigyjo produktą.
Tai yra pagrindinė informacija, kuri padeda suprasti kaip veikia grąžinimai prekyvietėje.
Pardavėjai, norėdami nustatyti ir pritaikyti tas pačias grąžinimo ir garantijos taisykles visiems savo produktams, turi prisijungti į savo pardavėjo skydelį, eiti į nustatymus ir ten pasirinkus “Grąžinimai” užpildyti savo taisyklių formą.
Pardavėjai gali sukurti ir pritaikyti individualias grąžinimų ir garantijos taisykles individualiai kiekvienam produktui. Norėdami tai padaryti, redaguokite produktą ir uždėkite varnelę ant “Perrašyti globalias taisykles šiam produktui”, tada atsidarys forma, kurią užpildžius, taisyklės bus sukurtos tik tam redaguojamam produktui.
Norėdami tvarkyti klientų grąžinimo užklausas, pardavėjai turi prisijungti į savo pardavėjo skydelį, spustelėti “Grąžinimai” ir ten išsirinkus grąžinimo užklausą paspausti ją redaguoti. Tada pardavėjas galės kalbėtis su klientu ir patenkinti grąžinimo užklausą. Taip pat pardavėjas, gali pakeisti grąžinimo užklausos būseną.
  • Nauja: kai pardavėjas gauna naują kliento grąžinimo užklausą;
  • Apdorojama: kai pardavėjas nustato būseną kaip apdorojamą, klientas matys užklausos būseną „Apdorojama“;
  • Įvykdyta: kai grąžinimo užklausa bus visiškai apdorota, pardavėjas pasirinks šią būseną;
  • Atmesta: pardavėjas pasirinks šį statusą, jei jis norės atmesti grąžinimo užklausą;
  • Peržiūrima: pardavėjas pasirinks šį statusą, kai bus užklausa bus dar kartą peržiūrima.
Visus statusus ir būsenas pardavėjas nustato prisijungęs į savo pardavėjo skydelį ir redaguodamas pirkėjo grąžinimo užklausas.
Remiantis pardavėjo taikomais grąžinimų nustatymais ir taisyklėmis, pirkėjai gali mėgautis grąžinimų galimybe apsipirkdami prekyvietėje. Tam tikri pasirinkimai pirkėjams nustatomi kaip numatyti. Dėl kitų nustatymų jie gali pasirinkti labiau tinkamą garantijos trukmę už papildomą kainą, jeigu tokią nustatė pardavėjas.
Pirkėjui įsigijus produktą, remiantis pardavėjo garantijos nustatymais, pirkėjas gali prašyti pakeisti įsigytą produktą, gauti visą ar dalinę pirkinio sumą arba paprašyti grąžinti kaip pardavėjo parduotuvės nuolaidos kuponą.

Pardavėjai gali:

  • Pateikti savo grąžinimo ir garantijos taisykles, kurias matys pirkėjai;
  • Iš sąrašo pasirinkti, kokio tipo garantiją jie nori suteikti;
  • Pasirinkti savo produktų grąžinimo ir garantijos trukmę;
  • Pasirinkti iš galimų grąžinimų ir garantijų priežasčių klientams sąrašo;
  • Pateikti savo išsamią garantijos ir pinigų grąžinimo politiką klientams.

Pirkėjai gali:

  • Matyti grąžinimo ir garantijos informaciją kiekvieno produkto puslapyje;
  • Pasirinkti iš įvairių garantijos sąlygų tipų, kuriuos suteikia pardavėjas;
  • Pratęsti grąžinimo ir garantijos trukmę, įsigydami papildomą garantiją;
  • Prašyti grąžinti ar suteikti garantiją, pagal tipą, su kuriuo pirkėjas įsigyjo produktą.

Tai yra pagrindinė informacija, kuri padeda suprasti kaip veikia grąžinimai prekyvietėje.

Pardavėjai, norėdami nustatyti ir pritaikyti tas pačias grąžinimo ir garantijos taisykles visiems savo produktams, turi prisijungti į savo pardavėjo skydelį, eiti į nustatymus ir ten pasirinkus “Grąžinimai” užpildyti savo taisyklių formą.

Pardavėjai gali sukurti ir pritaikyti individualias grąžinimų ir garantijos taisykles individualiai kiekvienam produktui. Norėdami tai padaryti, redaguokite produktą ir uždėkite varnelę ant “Perrašyti globalias taisykles šiam produktui”, tada atsidarys forma, kurią užpildžius, taisyklės bus sukurtos tik tam redaguojamam produktui.

Norėdami tvarkyti klientų grąžinimo užklausas, pardavėjai turi prisijungti į savo pardavėjo skydelį, spustelėti “Grąžinimai” ir ten išsirinkus grąžinimo užklausą paspausti ją redaguoti.

Tada pardavėjas galės kalbėtis su klientu ir patenkinti grąžinimo užklausą. Taip pat pardavėjas, gali pakeisti grąžinimo užklausos būseną.

  • Nauja: kai pardavėjas gauna naują kliento grąžinimo užklausą;
  • Apdorojama: kai pardavėjas nustato būseną kaip apdorojamą, klientas matys užklausos būseną „Apdorojama“;
  • Įvykdyta: kai grąžinimo užklausa bus visiškai apdorota, pardavėjas pasirinks šią būseną;
  • Atmesta: pardavėjas pasirinks šį statusą, jei jis norės atmesti grąžinimo užklausą;
  • Peržiūrima: pardavėjas pasirinks šį statusą, kai bus užklausa bus dar kartą peržiūrima.

Visus statusus ir būsenas pardavėjas nustato prisijungęs į savo pardavėjo skydelį ir redaguodamas pirkėjo grąžinimo užklausas.

Remiantis pardavėjo taikomais grąžinimų nustatymais ir taisyklėmis, pirkėjai gali mėgautis grąžinimų galimybe apsipirkdami prekyvietėje. Tam tikri pasirinkimai pirkėjams nustatomi kaip numatyti. Dėl kitų nustatymų jie gali pasirinkti labiau tinkamą garantijos trukmę už papildomą kainą, jeigu tokią nustatė pardavėjas.

Pirkėjui įsigijus produktą, remiantis pardavėjo garantijos nustatymais, pirkėjas gali prašyti pakeisti įsigytą produktą, gauti visą ar dalinę pirkinio sumą arba paprašyti grąžinti kaip pardavėjo parduotuvės nuolaidos kuponą.

Visiems arba individualiai

Prekyvietės pardavėjams kuponai gali būti puikus įrankis išlaikyti turimus klientus ir pritraukti naujų.
Norėdami sukurti naują kuponą apsilankykite savo pardavėjo skydelyje ir paspauskite “Kuponai”. Tada spauskite “Pridėti naują kuponą”, ir galiausiai užpildykite naujo kupono formą bei išsaugokite naują sukurtą kuponą.
Pardavėjai gali kurti nuolaidų kuponus savo parduotuvei ir valdyti juos pagal šiuos nustatymus:
  • Kupono pavadinimas – kupono kodas, kurį įvedus bus pritaikyta nuolaida;
  • Nuolaidos tipas – leis pasirinkti vieną iš nuolaidų tipų;
  • El. pašto apribojimas – leis panaudoti kuponą tik konkrečiam vartotojui;
  • Naudojimo limitas – leis nustatyti kiek kartų kuponas gali būti panaudotas;
  • Galiojimo laikas – leis nustatyti kupono galiojimo datą;
  • Netaikyti prekėms su nuolaida – leis pasirinkti ar kuponas galios prekėms su nuolaida, ar ne;
  • Minimali suma – leis nustatyti minimalią sumą, už kurią turi apsipirkti pirkėjas, kad kuponas galiotų;
  • Produktas – leis pasirinkti vieną ar kelis produktus, kuriems kuponas galios;
  • Netaikyti šioms prekėms – leis pasirinkti prekes, kurioms kuponas negalios;
  • Rodyti parduotuvėje – leis pasirinkti rodyti kuponą viešai Jūsų parduotuvėje, ar ne.
Kurdami kuponus rasite ir daugiau nustatymų, tačiau manome, kad jiems paaiškinimai nereikalingi.
Fiksuotos sumos nuolaidos kuponas reiškia, kad klientas, pasinaudojęs kuponu, gaus kupone nurodytą fiksuoto dydžio nuolaidą. Kad ir kokia būtų jo bendra užsakymo suma, jis gaus tą pačią nuolaidą. Norėdami naudoti šį pasirinkimą, išskleidžiamajame meniu “Nuolaidos tipas” pasirinkite “Produkto nuolaida”.
Produkto procentinė nuolaida reiškia, kad klientas naudodamas kuponą savo užsakyme gaus nuolaidą, priklausomai nuo užsakymo sumos iš pardavėjo. Jam bus taikoma procentinė nuolaida, kuri buvo nustatyta kupone. Norėdami naudoti šį pasirinkimą, išskleidžiamajame meniu “Nuolaidos tipas” pasirinkite “Produkto % nuolaida”.
Kuponą galite rodyti savo parduotuvės puslapyje, pažymėdami  nustatymą redaguodami kuponą „Rodyti parduotuvėje“.
Prekyvietės pardavėjams kuponai gali būti puikus įrankis išlaikyti turimus klientus ir pritraukti naujų.
Norėdami sukurti naują kuponą apsilankykite savo pardavėjo skydelyje ir paspauskite “Kuponai”. Tada spauskite “Pridėti naują kuponą”, ir galiausiai užpildykite naujo kupono formą bei išsaugokite naują sukurtą kuponą.
Pardavėjai gali kurti nuolaidų kuponus savo parduotuvei ir valdyti juos pagal šiuos nustatymus:
  • Kupono pavadinimas – kupono kodas, kurį įvedus bus pritaikyta nuolaida;
  • Nuolaidos tipas – leis pasirinkti vieną iš nuolaidų tipų;
  • El. pašto apribojimas – leis panaudoti kuponą tik konkrečiam vartotojui;
  • Naudojimo limitas – leis nustatyti kiek kartų kuponas gali būti panaudotas;
  • Galiojimo laikas – leis nustatyti kupono galiojimo datą;
  • Netaikyti prekėms su nuolaida – leis pasirinkti ar kuponas galios prekėms su nuolaida, ar ne;
  • Minimali suma – leis nustatyti minimalią sumą, už kurią turi apsipirkti pirkėjas, kad kuponas galiotų;
  • Produktas – leis pasirinkti vieną ar kelis produktus, kuriems kuponas galios;
  • Netaikyti šioms prekėms – leis pasirinkti prekes, kurioms kuponas negalios;
  • Rodyti parduotuvėje – leis pasirinkti rodyti kuponą viešai Jūsų parduotuvėje, ar ne.
Kurdami kuponus rasite ir daugiau nustatymų, tačiau manome, kad jiems paaiškinimai nereikalingi.
Fiksuotos sumos nuolaidos kuponas reiškia, kad klientas, pasinaudojęs kuponu, gaus kupone nurodytą fiksuoto dydžio nuolaidą. Kad ir kokia būtų jo bendra užsakymo suma, jis gaus tą pačią nuolaidą. Norėdami naudoti šį pasirinkimą, išskleidžiamajame meniu “Nuolaidos tipas” pasirinkite “Produkto nuolaida”.
Produkto procentinė nuolaida reiškia, kad klientas naudodamas kuponą savo užsakyme gaus nuolaidą, priklausomai nuo užsakymo sumos iš pardavėjo. Jam bus taikoma procentinė nuolaida, kuri buvo nustatyta kupone. Norėdami naudoti šį pasirinkimą, išskleidžiamajame meniu “Nuolaidos tipas” pasirinkite “Produkto % nuolaida”.
Kuponą galite rodyti savo parduotuvės puslapyje, pažymėdami  nustatymą redaguodami kuponą „Rodyti parduotuvėje“.

Pardavėjų patogumui

Pardavėjai gali nustatyti kiekvieno produkto mažiausią kiekį urmo kainos įsijungimui.
Visi Wedia nariai gali sekti parduotuves ir gauti naujienas apie jas el. paštu.
Pardavėjai gali kurti darbuotojų paskyras ir valdyti jų teises savo parduotuvėje.
Pardavėjai gali importuoti prekes į savo parduotuvę, arba eksportuoti iš jos.
Pardavėjai gali išeiti atostogų ir nustatyti savo produktus laikinai neprieinamais.
Įsigiję prekes pirkėjai gali rašyti atsiliepimus apie pardavėjus ir jų produktus.
Įdiegta ir paruošta bilietų pagalbos sistema tarp pirkėjų ir pardavėjų.
Pardavėjai gali nustatyti kiekvieno produkto mažiausią kiekį urmo kainos įsijungimui.
Visi Wedia nariai gali sekti parduotuves ir gauti naujienas apie jas el. paštu.
Pardavėjai gali kurti darbuotojų paskyras ir valdyti jų teises savo parduotuvėje.
Pardavėjai gali importuoti prekes į savo parduotuvę, arba eksportuoti iš jos.
Pardavėjai gali išeiti atostogų ir nustatyti savo produktus laikinai neprieinamais.
Įsigiję prekes pirkėjai gali rašyti atsiliepimus apie pardavėjus ir jų produktus.
Įdiegta ir paruošta bilietų pagalbos sistema tarp pirkėjų ir pardavėjų.
SPEEWE - GREITAS PRISTATYMAS

Kaip tapti kurjeriu

.01

Tapti Wedia nariu

.02

Parsisiųsti Speewe APP kurjeriams

.03

Užpildyti kurjerio anketą

.04

Įjungti siuntų priėmimą

KLAUSIMAI, IDĖJOS, PASTABOS

Susisiekite

    Wedia.lt
    Logo
    Registruoti naują paskyrą
    Atstatyti slaptažodį
    Prekių palyginimas
    • Viso (0)
    Palyginti
    Shopping cart